Friday, August 5, 2011

gelak teraweh

seabad dah tak buat entri. saja malas, sorry fans :p

ok. straight. nak cerita sikit. hari ke 3 ramadhan yang lepas. boleh nak katakan aku nak buat rekod tahun ni. nak penuh kan teraweh. hee. entah macam mana aku buat rilek je malam tu. dah nak isyak baru la kelang kabut nak siap siap ke masjid. jadi, aku capai je la kaen pelekat laalaalaa dengan baju melayu aku pakai hari sebelum tu.

dah sampai masjid aku tengok pak cik pak cik semua senyum je kat aku. aku pon tanpa sengan silu senyum balik. dalam hati, mesti pakcik ni mesti senyum sebab asek nampak aku pegri teraweh. hee #perasanteruk. aku still lepak lepak kat moto lagi. tak lama lepas tu kawan aku sampai cakap selipar dia hilang semalam. adoi.. bulan bulan baik pon ank curi ke ='=,,

nak pergi ambil wudu' kawan aku saja la tengok tengok kalau selipar dia ada balik. haha. yang tak sangka sangka alih alih selipar dia cantik je ade tersusun atas rak kasut masjid tu. orang yang ambil tu pulang balik kot. tak pon dia pinjam kejap. berkat ramadhan. hee

tapi, yang lagi pelek aku rasa semacam je kat leher baju melayu aku masa tu. gatal gatal. astagfirullah.. aku pakai baju terbalik. selamat tak masuk masjid lagi. kalau tak mampus malu. no wonder la pak cik pak cik asek senyum kat aku.


bukan terbalik macam ni. terkalih pakai. hee :p

"apa apa pon salam ramadhan untuk semua"
semoga mendapat seribu keberkatan.

2 comments:

  1. aku ingt kain pelikat yang tekalih,,haha

    apa pon tak boleh!

    ReplyDelete
  2. kalau kain pelekat tekalih. aku buat rilek je. haha sempuuuttt~~

    ReplyDelete