Saturday, June 25, 2011

keluarga baru jugak lah

assalamualaikum *xjawabdosa datang jugak seru akhirnya nak buat post baru ni. dah lama plan sebenarnya. maklumlah blogger baru. asek ade je suara suara dalam otak ni halang dari buat post. otak ni cakap, alaa ko buat post baru pon bukan ada orang nak baca, alaa bajet je, follower pon 10 orang xsampai. damn. memang susah jugak la nak buat post ni. akhirnya aku bertekad *eheh nak gak menulis malam ni.

rasanya courage ni datang dari family baru aku *;D ,
kalau korang nak tahu, sejak habis exam, mean sejak cuti sem ni la kan. aku baru bape hari je balik rumah. rasanya 3,4 hari je. ada la seminggu kat rumah abang aku. tapi the points is, aku buat pa kan selain tu. aku join satu program ni. inesco namanya, short form of (international engineering for sustainable conference) *fuh. seriously, join program ni, gerak kerja dia, memang mencabar lah. sangat super duper busy , sampai kami semua, mostly yang lelaki tido je kat bilik gerakan ni. semata mata nak siapkan segala kerja yang dah di berikan. rasa macam macam. tension , menyesal, almaklumlah time cuti.

tapi, siape sangka kan. dengan program ni laa, aku jumpa kawan kawan yang supporting habis. family baru. sebab dorang la aku tangah menulis post baru ni. kalau xda dorang berkubur dah blog aku ni. 6 bulan sekali kot baru nak menulis. macam mula mula dulu. nak exam baru post. hah ha so,let me introduce them to u guys k. actually, aku ditugaskan bekerja di bawah saidina atau pon sai. exco aktiviti, penerbitan, dan pembentangan, aku duk bergelak , ketawa , bernyanyi dengan dia la hari hari. dia pon blogger gak. tu atas, link blog dia. sila la follow ok. *ok sai, promote blog aku gak

second myragegeh, hee *padanmukahang. dia la punca utama sebenarnya. dia punya blog super ramai follower. jeles gila. tapi orang dia lek ja. menjaga saham no1. huhu terharu gila aku bila dia back link aku punya blog kat blog dia. cakap utara kaw punya. haha lepas tu eton, seangkatan exco dengan aku, cakap la apa apa kat dia. xmarah punya.. then anep si sarawak boy. impian nak jadi kpop. haha. tadi kena potong rambut padan muka ;p esok dia da fly balik labuan da kot. serawak jugak la tu. huhu

                                      ni haa, dorang, korang teka teka sendiri la ye. anep xda. huhu
                                      p/s : gambar curi dari blog mira


tq guys, walaupon ramai yang da balik. its ok. sem depan jumpa lagi. harap harap lepas ni boleh lepak lepak chill chill dengan korang lagi. ingat, kerja inesco belum habis ;p ok see u guys later on next post. gila panjang post ni

6 comments:

  1. sobs sobs. terharu nyeee. abg caan buat post kat adik lerrr T___T

    makasii bha :)

    ReplyDelete
  2. waaa.. sedih sangat , family bond ;D

    ReplyDelete
  3. perghhh. aku baru baca kot. terharu bak hanggg! first time aku jmpa org letak nma aku dlm blog diaaa. siap mention swk g. hehe T_T

    ReplyDelete
  4. @akupelesit, gempak kot nama. perghhhh orang serawak kot.. perghhh

    ReplyDelete