Thursday, July 7, 2011

suka suka zaman sekolah

assalamualaikum, niat di hati nak menang wang tunai dan menyokong blog rakan rakan yang bermurah hati adakan contest ni. jadi tanpa segan silu pon aku try la. even pict yang letak ni xda la menarik sangat. but bagi aku ni la kenangan masa sekolah yang terindah. ok, kat sini aku sertakan cara cara untuk anda menang jugak.

caara cara dan syarat syarat
contest ini :
1. kene ade blog.
2. follow blog syazoneznat.blogspot dan like page 'Ini Belog Suka Hati' di Facebook bagi memudahkan sebarang maklumat di sampaikan.
3. buat satu enti bertajuk 'Suka Suka Zaman Sekolah'
4. copy and paste cara cara dan syarat syarat contest ini berserta gamba berikut ke dalam entri anda.

 

5.upload at least satu (1) gambar suka suka zaman sekolah anda, dan ceritakan
apa yang best sangat pasal zaman sekolah anda itu.
6. tinggalkan link entri anda itu di ruang komen, atau pun di page Ini Belog Suka Hati di Facebook.

cerita aku yang akan membuatkan aku menang *yakinlebih :

aku seorang pengawas yang bergaul dengan samseng sekolah hak2.  gambar ni rasanya  untuk sambutan hari guru. sambut sangat.

bukti kedua. tapi aku still baik T_T

tapi penah sekali tu, aku dan budak budak kelas aku  datang sekolah 7.30 lepas tu pukul 8.00 dah balik pergi rumah kawan aku yang mak ayah dia xda, layan cerita my heart. haha , tepat jam 12.30 hari jumaat kami pon semua balik rumah, lalu depan sekolah konon konon pegi sekolah. nice.

kenangan ke cherating rombongan sekolah, super duper best la masa ni. me wearing green short.



p/s : gambar gambar semua ambek dari blog bestfriend aku apis@sudin yang pakai baju biru on the last pict. rasa macam nak ulang masa sekolah semula kan. banyak kenangan yang kalau cerita boleh buat korang muntah nak baca. hah ha

9 comments:

  1. wah2 .. gambar first tuh tersorok sungguh .. tak perasan ok. ..

    ReplyDelete
  2. @ipai dikerumuni samseng.. haha
    @sai kan kan, rasa nak patah balik :D

    ReplyDelete
  3. HAHAHAHA. best bro!
    eh kau lupe tinggalkan link entri ni dekat ruang komen contest. :)
    nanti senang aq nk spotcheck.

    ReplyDelete
  4. Huhu.. pengawas gangster! hee..

    ReplyDelete
  5. style rambut dari dlu smpai sekarang sama je bai..;)

    ReplyDelete