Sunday, November 21, 2010

blog

ni ke blog wey? ingatkan best sangat. huh!
tak da pape pon. biasa je.. semua kena buat sendiri.
kalau yang tak reti tu memang masalah la. sebab tu baru sekarang saya ada blog. hee..
dengar orang bercerita ada blog ini ada blog itu. macam menarik je.
di sebalik kebiasaan dan kesusahan nak buat blog ni.
saya dah mula ketagih mengedit benda alah ni.
best dan puas gila bila blog saya ni da ada macam macam.
harap harap blog saya ni terus la di log in oleh saya. hee~
mana la tahu nanti terlupa kat blog sendiri.
harap gak blog ni jadi tempat yang baik tuk saya bercerita atau berkongsi apa apa saja dengan yang sudi membaca.

*eh eh, khamis ni paper last. jangan nak menggedik kat blog je. study.
good luck kepada semua student second year civil school USM! we can do it!

p/s : saja letak usm colour hijau sebab usm kan uni lestari. ngee~

No comments:

Post a Comment